اهلی کردن یعنی چه؟
 
بی سرزمین تر از باد...
 
 

 بیا با من بازی کن. نمی‌دانی چه قدر دلم گرفته 

 نمی‌توانم بات بازی کنم. هنوز اهلیم نکرده‌اند آخر 

 

 

 
 اهلی کردن یعنی چه؟
 

  یک چیزی است که پاک فراموش شده. معنیش ایجاد علاقه کردن است

ایجاد علاقه کردن؟

 


 معلوم است. تو الان واسه من یک پسر بچه‌ای مثل صد هزار پسر بچه‌ی دیگر. نه من

هیچ احتیاجی به تو دارم نه تو هیچ احتیاجی به من. من هم واسه تو یک روباهم مثل

صد هزار روباه دیگر. اما اگر منو اهلی کردی هر دوتامان به هم احتیاج پیدا می‌کنیم. تو

واسه من میان همه‌ی عالم موجود یگانه‌ای می‌شوی من واسه تو


 کم‌کم دارد دستگیرم می‌شود. یک گلی هست که گمانم مرا اهلی کرده باشد


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, :: 9:59 :: توسط : میلاد

درباره وبلاگ
ارزش واقعی هر کسی به اندازه حرف هاییست که برای نگفتن دارد...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی سرزمین تر از باد... و آدرس lovesong66.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 204
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 221
بازدید ماه : 801
بازدید کل : 87743
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1